onsdag 9 januari 2013

Hundmässan 2012

Jag släpade med mig både min sambo och min mor på hundmässan som ägde rum på Stockholmsmässan den 15-16 december. Älskar hundmässor, att kika på olika hundar, prata med hundfolk, hänga vid York ringen, men fram för allt den gigantiska tillbehörsmässan! 
LeChien hade en monter

Lika så hade MyLittleCloset


När man kom in på mässan välkomnades man av SSKs eget torg med en massa shopping!

Jag gick inte hem med tomma händer kan jag säga, de som inhandlades var:
Necessär från SKK att ha Lexies pälsvård i
En svart stickad tröja till Lexie
En svart stickad tröja till Winona
Valpfoder Royal Canin (till super, duper extra pris)
Stor-pack DentaStick
K9 Olja till pälsen
hmm.. det var allt som jag kommer på nu :) 

För er som inte gick på mässan 2012, jag rekommenderar verkligen att gå detta år! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar